V tejto krajine je len 2, 74% inteligentných ľudí

17. marca 2019, jhpi, Politika

Potvrdené. Medzi voličmi na prezidenta je len 2,74% inteligentných ľudí. Spomedzi zhruba polovice oprávnených voličov – čo je významná štatistická vzorka.

Čakal som viac. Že v tejto krajine by mohlo byť až takých 5% inteligentných ľudí. No to som celý ja – optimista „až na půdu“, celoživotný idealista, filantrop. Čo už.

Ďalej, je tu 40,57% materiálu, ktorý je tvárnou a ochotnou hmotou pre mediálny preplach a peniaze sponzorov v rozsahu, ktorý by urobil prezidenta aj z vreca zemiakov. Materiálu, ktorý nevie, kto vlastní SME a prečo ich oligarcha kúpil, a čo myslel keď sa v dokumente Gorila vyjadril „Penta musí ťahať väčšinu v kampani proti Ficovi“. Myslia si, že ak toto píšem, že klamem ako oni. Nevedia, nechcú vedieť. Len konzumujú, veria, nerozmýšľajú, nehľadajú konzistenciu, a len opakujú. Myslia si že sú inteligentní a morálni, lebo to im v SME a tomu podobným médiám, ako súčasť výplachu – povedali. Tomu sa verí ľahko. Čím hlúpejší, tým ľahšie uverí. Proste voliči Gorily nemajúci dosť charakteru ospravedlniť sa a páchajú to isté čo už spáchali.

K týmto by som zaradil elitu materiálnej tvárnosti – 0,15% extra zblbnutého materiálu, ktorí nevedia ani len to že tzv. Sulíkov „dominantný kandidát“ v čase volieb už nekandidoval.

Je tu 18.66% skalných a tých, ktorí mali tú odvahu, napriek 15 ročnej sprostej masívnej mediálnej kampane zaradiť sa medzi voličov spojených nejako s vládnou stranou. Priznám sa, že ja tú silu nemám a vadí mi to. Vadí mi ako som tiež podľahol tej 15 ročnej mediálnej kampani – na rozdiel od 40,57% nevedomého materiálu – vedome.

Je tu 14,34% sklamaných voličov túžiacich po podivnej protisystémovej zmene. Aj tí sú inteligentnejší ako 40,57% cez mediálnu kampaň spracovateľného materiálu.

Ďalej tu máme 10,39% ľudí ktorých oslovuje príchuť fašistickej konotácie. Inteligencia týchto ľudí je podobná 40,57% materiálu. Nenadarmo bol šéf najsilnejšej opozičnej strany nazvaný známym publicistom „trápnučkým fašistom“, a konanie tejto a príbuzných strán z hľadiska lží a manipulácie pripomína nacistického zločinca Goebbelsa.

Ostatní nestoja za reč.

O dva týždne bude do pozície prezidenta dosadený objednaný produkt – Kiskoidný klon obdivujúci Kisku.

Mediálne tvárna masa 40,57% nechápajúca že žijeme v plutokracii a mediokracii – nás prevalcuje.