Založ si blog

Položil som odborníkovi Čekanovi tieto 3 otázky. Do hodiny ma na FB zrušil

V jednom médiu som videl rozhovor s p. Čekanom, kde evangelizoval očkovanie a popisoval, ako ide do detailov a vie vysvetliť ľuďom prečo sa dať očkovať.

 

Ako človek s otvorenou mysľou som si teda chcel nechať vysvetliť niektoré nezrovnalosti, a u koho iného ako u odborníka s hlbokými znalosťami, ktorý má argumenty.

 

1.

Prvá otázka sa týkala vakcíny od Astry Zenecy a toho, na akom základe dokáže tak jednoznačne presviedčať k vakcinácii, keď sa objektívne stalo, že vakcinovali Zenecou, u ktorej nevedeli, že spôsobuje komplikácie s krvnými zrazeninami končiace až smrťou a to aj u ľudí v strednom veku do vtedy bez zdravotných problémov. Otázka znela, že ak nevedeli o tejto komplikácii, o čom ďalšom ešte nevedia, a ako môžu pri tejto realite tak jednoznačne presviedčať k vakcinácii.

 

2.

Druhá otázka sa týkala mne známemu prípadu osoby, ktorá po vakcinácii už mesiace trpí zvýšenou teplotou – po očkovaní. Lekári – ako inak – nevedia prečo, ani čo s tým. Otázka znela že či to je v poriadku – v súvislosti s tou istotou s akou Čekan presviedča k vakcinácii.

 

Ten prípad je s vysokou pravdepodobnosťou systémový dôsledok očkovania experimentálnou vakcínou, ktorý ostal bez odozvy a medializácie, lebo dotyčná osoba NEZOMRELA. Aspoň zatiaľ, a až sa to stane, už sa to nespojí s vakcináciou.

Poznamenávam, že mám nejaký prístup k informáciám zo zdravotníctva. Napríkad som sa dozvedel, čo si povedal rakúsky zdravotník so slovenským o tom, ako sa tutlajú informácie o dôsledkoch očkovania – a že nesmú o tom hovoriť. Je množstvo podobných informácií, ktoré ostávajú  utajené, lebo nie sú ÚMRTÍM ale LEN systémovým poškodením zdravia dovtedy zdravých ľudí – ktoré sa v konečnom dôsledku nespojí s vakcináciou, pretože by to poškodilo ono „vyššie dobro“.

 

3.

Tretia otázka sa pýtala na názor Čekana na old school vakcínu s oslabeným Covid vírusom (Sinopharm), kde som uviedol, že to je metóda, ktorá minimalizuje dôsledky toho, keď človek robí niečo, čomu dostatočne nerozumie – ako sa to stalo pri mRNA vakcínach a vektorových vakcínach.

 

Je podivné ako intenzívne sa tu usiluje o vakcináciu. Dokonca malých detí, pre ktoré má nákaza priebeh na úrovni soplíka. Vakcináciu vakcínou, ktorej systémové dôsledky nie sú dostatočne overené.

 

Tak som čakal na odpoveď s tým, že odborník ako Čekan, vedec ktorého doménou je úprimná snaha hľadať pravdu, a ísť hlavne po problematických otázkach ma presvedčí, čomu by som bol úprimne rád, pretože ja nie som antivaxer, ale človek, ktorý reaguje na logickú argumentáciu.

 

Tu je odpoveď p. Čekana pre mňa osobne na jeho FB:

 

 

Ja sa už na stránku p. Čekana nedostanem.

Urobil som totiž niečo veľmi zlé – položil som vedcovi otázky, ktoré nechce počuť a nevie na ne odpovedať.

O pečení buchiet

20.02.2022

Kde bolo tam bolo, žila v malebnej dedinke v údolí hôr, v skromnej chalúpke stará mať s vnučkou Maruškou. Jedného dňa sa Maruške zažiadalo skvelých buchiet od starej matere, a chcela sa aj priučiť ako sa také výborné buchty pečú. Vľúdna stará mať pristala na prosbu Marušky a začali robiť buchty. Pripravili si všetky tie dobré poctivé veci, múku, maslo, soľ, [...]

Za čo Matovič minul miliardu

20.05.2021

Príbeh starý týždeň, zo života Zdravotná sestra, ktorá robí odbery v “MOM”-ke. Keďže tam pracuje tam sa testuje aj ona sama – zrejme pravidlá. Nejako jej nebolo dobre, chytila nejakú virózu, tak sa teda – ako vždy – pretestuje AG testom. Negatívny. No tak dobre bude to nejaká angínka, alebo nejaká stará dobrá poctivá chrípka. Ide s tým [...]

Jahody 10 eur, hrach 10 eur, mango 4 eurá, . . . podnikatelia zošaleli

19.05.2021

Podnikateľom otrnulo, a povedali si, že si všetko rýchlo vynahradia A tak nachádzam v obchodoch šialené ceny ktoré pripomínajú 100% zdraženie. Domáce jahody z nejakej pribratislavskej firmy. A čo dovolenka na Slovensku? Kto si všimol, že cena dovolenky na Slovensku v nejakom starom zaprdenom zariadení stojí toľko, čo dovolenka v zahraničí pri mori? Pritom [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

jhpi

...budúcnosť už nie je čo bývala...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 69
Celková čítanosť: 375300x
Priemerná čítanosť článkov: 5439x

Autor blogu