Založ si blog

Prepis rozhovoru medzi Matovičom a Kočnerom

Keďže Matovič je v Gorila médiách ten dobrý, v konšpiračných médiách ako Denník N, SME, Hospodárske noviny nenájdeme textový prepis rozhovoru Matoviča s Kočnerom. Nanajvýš vo forme obrázku, ktorý časom a veľmi skoro – zmizne. Pre pravdu, lásku a lepšie Slovensko – samozrejme (tak ako ho vidia Gorily). Preto uvádzam textový prepis rozhovoru Matoviča s jeho priateľom Kočnerom – tak ako som ho našiel vo forme obrázku na jednom z internetových médií.

V tomto článku si Matovič s Kočnerom dohadujú, za koľko by Matovič povalil vládu Radičovej. 20 mu bolo málo. Chichotal sa, robil drahoty, a naznačil, že 50 už by bolo zaujímavých. Čo potom 80?

Ako by ich dostal, v alobale? Alebo v igelitke?

SME: „Dvadsať miliónov eur za pád vlády bol iba žart, tvrdí najnovšie poslanec za SaS Igor Matovič. Vo štvrtok zverejnil, že takúto ponuku dostal od svojho priateľa.“

Toto bol žart? Leda u Goríl.

Vládu Radičovej nakoniec povalili. Za koľko?


 

Kočner – Matovič

M – máte to tu parádne, to muselo stáť majland.

K – snažili sme sa (smiech). Laco je vaša rodina?

M – Matovič ze starej pošty? akože je? on ešte je? ja reku, že už neni.

K – (ticho) nó, možno aj je. musím ale povedať, že teda máte gule, rovnako ako on.

M – (smiech) snáďtéž tak nedopadnem.

K – keby bolo treba čokolvek, obráťte sa na mňa. inak Plešatý s Mirom boli na vás pekne nasraní.

M – jakože za tých 20? myslel som si. vy by ste to položili za 20? ja nebudem nikomu žrať z ruky a tolko krmiva ani nemajú (smiech).

K – myslíte? koľko by bolo treba? 50?

M – to né, fakt by dali tolko?

K – pozrite sa, veď o čom to celé je? stačí povedať. môžem sa na to spýtať, vždy sa dá. Plešatý je ješitný, ale Fedor má na neho vplyv. a Miro má teraz iné starosti, no viem sa spýtať aj u iných.

M – to fakt? už by to bolo teraz okaté, ale je pravda, že ma Radičová totálne vytočila, jak nás obišla pri programovom vyhlásení vlády. ešte pred hlasovaním som bol u nej a presadzoval naše body z programu. lebo Rišo sa na nás vysral, už sa videl v audine s ochranku, tak už asi nechcel dráždit.

K – aj iní sú naštvaní, Miki jej nevie prísť na meno a čakajú na príležitosť, vraj začala dosť chlastať.

M – aj ja som to očul. ja ked som za nu bol, tak hovorila, že už sa to nedá, ale že sa časom dá ku tomu vrácit cez parlament. normálne som bol taký vytočený, že mi bolo až do plaču. sedzel som oproci nej, kukal som do stolíka a od nervozity som si vrcel s perom.

K – ja by som neuhol ani na krok, ale však nie je všetkým dňom koniec.

(K zazvoní telefón, na chvíľu sa vzdiali, potom po ukončení telefonátu hovorí M niečo nevýrazne a nezrozumiteľne o Sulíkovi a Miškovovi, zrejme je mimo dosah mikrofónu)

K – to s tým Sulíkom zistím. a čo v tej Trnave?

M – jedna velká dzedzina, každý každého pozná. zlí ludé inak.

K – ja mám kamarátov od Skalice až po Michalovce. je pravda, že tá Trnava je svojská, ale pár kamarátov mám aj tam. Paľko Korytár, mladý šikovný právnik. poznáte?

M – poznám. on je správca Majského TAZ-ky.

K – áno. presne.

M – a Majský prečo bol taký nenažratý, to sa musel nechat zasvinit tým BMG?

K – už musel. veľa ľudí sa mu otočilo chrbtom. aj Rudo Schuster. Však a kto by sa potom už len ku nemu priznal? mne jedinému môže vďačiť, že nie je v diere.

M – to vážne?

K – porobil veľa hovadín. no takých jemu podobných je aj v dnešnej dobe stále požehnane. aj taký Paľo Rusko.

M – on čo teraz?

K – v prdeli je, tiež si veľa ľudí neustrážil. to s tým Dočekalom nikto dodnes nevie pochopiť. a to chceli mne na krk hodiť, že to bol môj človek. blbosť. aj vy tam máte v Trnave nejakého Dočekala, pardon tuším Doležaja?

M – jáj, nó, Dola poznám. v Trnave je to veselé, ale ináč fajn. spokojní sme. teraz, keď všetko má na starosti Pavlínka, ja len kontrolujem, aj firmu aj iné aktivity. sceme investuvat do nehnuteľností, ale nedá sa všetko odrazu

K – lyžujete? príďte niekedy ku nám na Donovaly, s rodinkou na víkend. je tam slušná spoločnosť. však uvidíte. (smiech)

M – uvidzíme. ale ešte vám zavolám, ked móžem. néčo by ma zaujímalo ohladom toho Marhulu a tak (smiech).

K – jasné, číslo na mňa máte.

O pečení buchiet

20.02.2022

Kde bolo tam bolo, žila v malebnej dedinke v údolí hôr, v skromnej chalúpke stará mať s vnučkou Maruškou. Jedného dňa sa Maruške zažiadalo skvelých buchiet od starej matere, a chcela sa aj priučiť ako sa také výborné buchty pečú. Vľúdna stará mať pristala na prosbu Marušky a začali robiť buchty. Pripravili si všetky tie dobré poctivé veci, múku, maslo, soľ, [...]

Položil som odborníkovi Čekanovi tieto 3 otázky. Do hodiny ma na FB zrušil

29.06.2021

V jednom médiu som videl rozhovor s p. Čekanom, kde evangelizoval očkovanie a popisoval, ako ide do detailov a vie vysvetliť ľuďom prečo sa dať očkovať. Ako človek s otvorenou mysľou som si teda chcel nechať vysvetliť niektoré nezrovnalosti, a u koho iného ako u odborníka s hlbokými znalosťami, ktorý má argumenty. 1. Prvá otázka sa týkala vakcíny od Astry [...]

Za čo Matovič minul miliardu

20.05.2021

Príbeh starý týždeň, zo života Zdravotná sestra, ktorá robí odbery v “MOM”-ke. Keďže tam pracuje tam sa testuje aj ona sama – zrejme pravidlá. Nejako jej nebolo dobre, chytila nejakú virózu, tak sa teda – ako vždy – pretestuje AG testom. Negatívny. No tak dobre bude to nejaká angínka, alebo nejaká stará dobrá poctivá chrípka. Ide s tým [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

jhpi

...budúcnosť už nie je čo bývala...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 69
Celková čítanosť: 375003x
Priemerná čítanosť článkov: 5435x

Autor blogu